Intrebari frecvente

Evenimentul YouTube
Ultima oara updatat 3 months ago

image
EVENIMENTUL YOUTUBE


Deoarece server2 este abia la început de drum și avem nevoie de promovare, acest eveniment vine atât în sprijinul nostru cât și în sprijinul jucătorilor Metin2Suprem.
> Durata evenimentului:
Evenimentul YouTube se va desfășura pe parcursul a două săptămâni, mai exact începând cu data de 01.06.2018 și finalizăndu-se pe data de 15.06.2018.
> În ce constă acest eveniment?
Începând cu data menționată anterior, jucătorul care dorește să participe la acest Eveniment, trebuie să facă o prezentare VIDEO a server-ului 2 Metin2Suprem, prezentare care trebuie urcată pe platforma YouTube.
> Detalii privind prezentarea:
Titlul prezentării trebuie să conțină textul "Server2 Metin2Suprem"/ "SV2 Metin2Suprem". Nu avem nici o problemă dacă acesta conține și alte texte în cuprinsul său atât timp cât apar cele menționate anterior.
În descrierea prezentării trebuie să existe următoarele link-uri:
* http://www.metin2suprem.ro/
* http://www.server2.metin2suprem.ro/
* http://www.facebook.com/metin2suprem/
Prezentarea în sine este la libera alegere a dvs. Fiecare poate prezenta în video orice dorește (shopp-uri, duele, hărți etc). Ideea este să iasă cât mai frumos.
Pentru inspirație, puteți arunca o mică privire pe descrierea server-ului ce poate fi accesată la următoarea adresă: http://metin2suprem.ro/descriere/index.html.
Atenție! Nu acceptăm prezentări făcute în bătaie de joc, doar de dragul de a fi făcute. Acestea din urmă nu vor fi luate în considerare.
> Unde se vor trimite prezentările?
Odată ce prezentarea a fost urcată pe YouTube, acestea se vor trimite echipei Metin2Suprem prin crearea unui ticket de support, accesând pagina noastră:
http://www.support.metin2suprem.ro/ la secțiunea SV2 - Donații.
Ticket-ul trebuie să conțină următoarele informații:
- Numele de logare al jucătorului:
- Numele caracterului (pe care se vor acorda premiile):
- Link-ul YouTube
În funcție de cum primim ticketele cu prezentările, acestea vor fi afișate pe această pagină, în partea de jos.
> Care sunt criteriile de acordare a premiilor?
În funcție de cum La data terminării evenimentului (dată menționată mai sus), criteriile de acordare al premiilor vor fi după cum urmează:
* STAFF-ul va avea un procent de alegere de 60%.
* Numărul de vizualizări al prezentării va avea un procent de 40%.
Mai pe scurt, în alegerea prezentării câștigătoare se va ține cont atât de decizia staff-ului cât și de numărul de vizualizări al prezentării.
> Care sunt premiile?
În primul rând, toate prezentările de bun simț, vor primi la sfârșitul evenimentului un premiu de participare ce constă într-un costum YOUTUBE, un costum special cu bonusuri speciale, mai exact:
- MAX PV: 1500
- Tare împotriva monștrilor: 10%
- Șansă 40% bonus experiență
Mai mult decât atât, tot ca premiu de participare va exista o sumă modică de bani ce constă în: 1.000.000.000 Yang
Trecând peste asta, locul1 și locul2, pe lângă premiile de participare menționate anterior vor primi după cum urmează:
--- LOCUL 1 ---
Monede Dragon (ce pot fi folosite în magazinul de obiecte) în valoare de 100 RON.
--- LOCUL 2 ---
Monede Dragon (ce pot fi folosite în magazinul de obiecte) în valoare de 50 RON.

Astfel de evenimente vor mai exista pe parcursul evoluției Metin2Suprem. Trăgând o mică concluzie, MD-urile se pot obține și din activitatea pe joc, nu doar din donații.
Acestea fiind spuse, nu rămâne decât să vă urăm MULT SUCCES!
Această pagină va fi actualizată zilnic, în funcție de numărul prezentărilor primite pe adresa de support.

PARTICIPANȚI:
xKronicK Link YouTube
PanDaBoy Link YouTube

Vizualizări unice: site visitor counter

Te rog sa astepti!

Te rog sa astepti... dureaza o secunda!